Internet to nie wszytko...




Nie szukaj mnie tu, 
gdy jestem tam...
Nie wołaj, 
ja nie słyszę Cię...
Bo po za tym światem netu,
jest świat bez internetu...
O wiele ważniejszy,
mniej spokojniejszy...
Nie ma co płakać, 
nie ma co szlochać...
Ja tak szybko, 
nie umiem kochać...
Nie ufam...
i pustych słów nie słucham...
Przychodzę, kiedy chcę przyjść...
Idę tam gdzie chcę iść...
Możesz o mnie mówić źle,
kiedy mówię nie...
Uczucia to nie zabawka,
nie do odgadnięcia jakaś zagadka...
Pokocham tylko szczerze,
kiedy w miłość uwierzę...

Autor: Katarzyna Wysocka (Magiczna)
zdj: z google



Komentarze

  1. Niedobra jesteś teraz strasznie, czemu powiedzialas zebym to przeczytal? jak zwykle liczy się koncowka…..internetu nie było i się tym bardziej zylo, tyle tylko ze nie wiedziałbym ze istniejesz....w realu tez jesteś.Ale zaraz napiszesz zebym nie bral tego do siebie. To sa już dziwne zbiegi okolicznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak gdyby nie internet nie poznalibyśmy wielu ciekawych ludzi... Lecz tak naprawdę internet to nie wszystko... Jest jeszcze coś po za tym... Niektórzy o tym zapominają ...

      Usuń

Prześlij komentarz