Pośpiech nie wskazany...

100946_dziewczyna_brokat
-Spieszy Ci się? ...
-Mnie,wcale...

Ale niektórym bardzo...
Tylko gdzie tak pędzą? 
-...Na szybki "numerek",
na szybką znajomość,
na szybką miłość,na szybko,
na szybko byle jak najszybciej.... 
I tak na szybko się skończyło.....
-Pffff.....

Ja mam czas.....
Uczę się cierpliwości.....
Pomału...

Pomalutku...
Byle nie szybko,
nie na szybko.....
Bo nie chcę by się skończyło....
.....Cenię to co mam i do czego doszłam sama...

I z buciorami nikogo nie wpuszczę tu,
by mi to wszystko rozwalił.......
Chcesz wejść wejdź z gracją...

Poczekaj nie spiesz się....
Może Cię zaproszę....

Może rozpalisz to co się tli..... 
Może....
Autor: Blue Magiczna
zdj. z google

Komentarze

  1. Ty mala wiesz ze to wszystko pisalas do mnie innymi słowami? zresztą jak we wszystkich postach jakie tu masz

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz